Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Tīteņu un velo sienas

Ziņa publicēta: 28.10.2015 21:48
Vācu veloveikals Fahrradhof Altlandsberg (kas tiešā tulkojumā varētu tikt pārveidots kā „Veczemes kalna velodārzs”) ir atradis visnotaļ unikālu un elegantu dizaina risinājumu savas pārdodamās preces reklamēšanai – vairāk nekā 120 divriteņi ir piestiprināti pie veloveikala ēkas sienām!

Nu māju nudien iespējams pavisam elementāri atpazīt, ja nu sanāk apmaldīties, turklāt, dabai arvien vairāk iekrāsojoties rudens toņos, velo un tos ieskaujošie tīteņi veido izcili skaistu instalāciju. Pateicoties uz mājas sienas esošajiem vīteņiem, velo arī izskatās betonā gluži vai „ieauguši”, un ikkatrs no tiem ir ar personību – te manāmi gan sporta, gan pilsētas divriteņi, daudzātrumu rumaki un pavisam vienkārši velosipēdi ar groziņiem. Tādējādi vēl jo vairāk tiek arī atainots veikala gars, jo nedaudz vairāk kā 20 kilometrus no Berlīnes esošajā Fahrradhof Altlandsberg tiek pārdoti lietoti velosipēdi, katrs ar savu „raksturiņu.”


Patiesībā viss sācies ar joku – reiz, kad veloveikalam pēkšņi piegādāti 40 lietotie velosipēdi, kāds no darbiniekiem apvaicājies vadītājam, kanādietim Pēteram Horstmanam, ko gan ar tiem darīt. Pētera pirmā dzēlīgā atbilde bijusi „Pakarini pie sienas” – bet veikala līdzīpašnieks Kristians Petersons, to nejauši izdzirdot, acumirklī uzķēris šķietami absurdās un jokpilnās idejas reālo, oriģinālo un piepildāmo aspektu! Tā nu sākumā pie ārsienas pakarināti 40 velosipēdi, kuru skaits palēnām pieaudzis.


Jāatzīst, ka šis mākslas darbs savu ir noteikti panācis – tā foto nonākušas pat prestižā neatkarīgā mākslas, arhitektūras un interjera žurnāla DesignFather Facebook lapā! Tomēr tas nav vienīgais sasniegums – galu galā velosiena taču bija plānota kā reklāma dažādu izkārtņu un plakātu vietā, un arī šādi tā ir bijusi spīdoša ideja. Tas apliecinājies, kad veikala ienākumi palielinājušies par 40%, kamēr pārējā Vācijā tie kritušies!


Gan ietaupīta vieta un līdzekļi par reklāmas izdevumiem, gan iegūta popularitāte, palielinājušies ienākumi un, galu galā, arī uzlabota un interesantāka padarīta pilsētvide. Lūk, ko spēj panākt oriģinalitāte un ideju attīstīšana – arī velo jomā!

Attēli no uzņēmuma mājaslapas un profila facebook.

Lasi arī:


https://www.facebook.com

http://whenonearth.net

https://www.facebook.com

http://www.joquz.com

http://www.retail-square.com

https://www.facebook.com

Viņu mājaslapa: http://www.aufs-rad.de/
Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 19 + 1 =
 »
Top.LV