Aktīvi pret velozagļiem!
Gatis Gersons rosina apzināt velosipēdu īpašniekus, kuri ir cietuši no velosipēdu zagļiem un kuriem ir interese kaut ko darīt lietas labā.
|
Bīstamās vārtrūmes
Karīna Andrejeva aktualizē jautājumu par automašīnām, kas, strauji izbraucot no vārtrūmēm, apdraud velosipēdistus. Šķiet, ka šādus brīžus piedzīvojis vai ikviens no mums. Lielākā nejēdzība ir tā, ka autovadītāji sadursmes gadījumā vaino riteņbraucējus!
|
Pa "zebru" ar velosipēdu!
Šobrīd Ceļu satiksmes noteikumi ļauj braukt ar velosipēdu gan pa ietvi, gan ielu. Ja brauc pa ietvi, kas ir drošāk, katrā krustojumā jāapstājas, jākāpj nost no braucamā un pa gājēju pāreju jāiet kājām. Dzīvē tā ne vienmēr notiek un policija, diemžēl, pa gājēju pāreju braucošus velosipēdistus var arī sodīt...
|
Kur būtu nepieciešami veloceliņi?
Lasītāja Vita aicina apzināt vietas, kur Rīgā reāli būtu iespēja izveidot veloceliņus: "Var jau teikt: no Bolderājas līdz Sarkandaugavai vai no lidostas līdz Šmerlim, kas protams, ir tiesa, taču katram rosinājumam būtu jābūt pamatotam ar iespējām. Izbrauktam ar velosipēdu, ieskicētam kartē, lai varam apspriest."
Vita pievērš uzmanību Uģa Šēnberga arhitektu biroja mājaslapā publicētam ierosinājuma veidot veloceliņu Torņakalnā.
|
Vietas, kas tracina velosipēdistus
Ārija mudina pievērst uzmanību vietām, kas kāda neizdarības dēļ rada nepatīkamus brīžus velosipēdistiem vai pat apdraud to drošību. Viena no tādām - jaunā veloceliņa Centrs - Mežaparks pusceļā esošā dzelzceļa pārbrauktuve pie Brasas stacijas. Vasarā pēc sliežu remonta no viena pazuda gājēju pārejas plātne (attēlā). Interesējāmies Latvijas Dzelzceļā, neviens neko sakarīgu paskaidrot nevarēja. Kā ziņo Ārija, "uz Brasas dz/c pārbrauktuves nupat pazudušas arī atlikušās melnās plāksnes."
|
Vilksim zaļās vestes?
Mūsu lasītāja Inga rosina diskusiju par Satiksmes Ministrijas iniciatīvu no 2009.gada janvāra noteikt par obligātu prasību velosipēdistiem diennakts tumšajās stundās pārvietojoties valkāt atstarojošās vestes.
|
|