Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Bez Tabu: Smadzeņu satricinājums, lauzta gūža un atzīts par vainīgu

Ziņa publicēta: 14.01.2013 23:27
Smadzeņu satricinājums, lauzta gūža un atzīts par vainīgu, jo pats taranējis mikroautobusu. Velosipēdists pret auto - satiksmes negadījums, kas noticis Mūkusalas aplī. Velobraucējs neizpratnē, pie kā viņš vainīgs. Kādas aplamības atklājas, pētot notikuma vietu un kādēļ Mūkusalas aplis ir visunikālākā apļveida brauktuve visā Rīgā? Par to - TV3 raidījuma Bez Tabu sižetā.

Veloaktīvists Mihails Simvulidi iesaka ap Mūkusalas rotācijas apli veidot veloceliņu ar labi pamanāmiem brauktuves šķērsojumiem un priekšroku riteņbraucējiem. Līdzīgi, kā tas izveidots Nīderlandē (skatiet video zemāk).

Kādi būtu labākie risinājumi jūsuprāt?

TV3 sižets no: http://www.tv3play.lv/play/295815/?autostart=true#
Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
:: Mihails 2013.01.14 23:25 Labākais risinājums būtu ārējais veloaplis ar priekšroku riteņbraucējiem: http://www.youtube.com/watch?v=wEXD0guLQY0
:: sursurs 2013.01.15 05:56 nu skaidrs - tad šite labāk nebraukt pa 3ās joslas malu, bet mēģināt iebakstīties otrās joslas malā. Un tie, kuri iesaka, apkārt Mūkusalas aplim braukt pa trotuāru, lai parādā kā un cik ilgā laikā to var izdarīt!
:: maris 2013.01.15 09:12 Be šajā konkrētajā gadījumā vīrietis taču brauca pa joslu, kur bija zīme taisni vai pa labi. Josla braukšanai pa labi ir tikai nogriežoties uz Riga Plaza.
:: darklight 2013.01.15 11:02 Pats mēdzu tur pārvietoties ar velosipēdu un jā - tas onka ir par visiem 100% vainīgs. Uz zīmēm ir jāskatās! Un kā tur izbraukt? 2 varianti: jau braucot nomainīt joslu un turpināt pārvietoties pa to joslu, kas turpinās pa apli, vai arī pirms nobrauktuves apstāties, palaist taisni braucošās mašīnas, un turpināt ceļu pa kreisi. Noteikumus tak ar jālasa!
:: andris 2013.01.15 15:46 Ārējais veloaplis ar prioritāti ... sekas - notriekti riteņbraucēji (lauzti kauli), mašīnu avārijas (viens apstāsies palaist, otrs ievilks pakaļā), vēl lielāki korķi. Tas nekas ka velo priekšroka ... ja priekšroka dzīvē pasargātu, tad mums nebūtu tik daudz notriekti gājēji un velosipēdisti.
:: gājējs 2013.01.15 15:07 kā gan var šeit pārvietoties ar velosipēgu trotuāriem ja šeit pat nav gājēju pārejas. trotuāri izbeidzas pie ielas ar lielu auto transporta intensitāti. problēma šeit ir jau gadiem, bet joprojām nav atrisināta. kāpēc satiksmes departaments guļ un izliekas ka viss ir kārtībā? https://maps.google.lv/?ll=56.926056,24.110093&spn=0.00195,0.005681&t=h&z=18&layer=c&cbll=56.925849,24.109859&panoid=M8JyfhnILQWYNjl7jF-2ag&cbp=12,7.91,,0,12.41
:: gājējs 2013.01.15 15:16 interesanti ka šī paša celiņa otrā galā gājēju pāreja IR!
:: Andris 2013.01.15 15:01 Velo infrastruktūru tam reģionam vajag noteikti, bet kāpēc ir tik dedzīga vēlme to novietot tieši blakus auto infrastruktūrai ? Kāpēc neuztaisīt ka velo infrastruktūra šķērso auto infrastruktūru ne tik intensīvā un haotiskā vietā. Būsim atklāti ... vismaz Latvijā kustība apļos ir diezgan haotiska un autovadītāji KAUT KĀ saprotas (nu kādreiz arī nē) un apli izbrauc. Kāpēc ar nodomu jāpin iekšā vēl vosipēds tajā haosā ? Uztaisa sakarīgu atsevišķu infrastruktūru, lai no jebkuras puses braucošais velo var nokļūt jebkurā citā virzienā ... un NAV...
:: Mihails 2013.01.15 18:09 Andrim: speciāli Latvijas apstākļiem var uzlikt guļošos policistus.
:: Mihails 2013.01.15 22:41 Gājējam: šķērsot Mūkusalas ielu pie MAXIMA XX arī diezgan grūti, un pēc noteikumiem nemaz nedrīkst.
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 3 + 1 =
 »
Top.LV