Lai veicinātu velosipēdu drošību pret nozagšanu, reklāmas aģentūras Adell Saatchi&Saatchi un Latvijas Riteņbraucēju apvienības biedri sadarbībā ar Rīgas domes Satiksmes departamentu šī gada vasarā ar sociālās kampaņas palīdzību mudināja ierīkot drošas velonovietnes.
Kampaņas rezultātā radīts iedvesmojošs video par velosipēdu novietņu izveidošanu vietās, kur tas ir nepieciešams. Uzsvērts, ka par velosipēdistiem kļuvuši arī sabiedrībā atpazīstami cilvēki. Lai ikviens aktīvi varētu pārvietoties ar velosipēdiem, ir nepieciešams izveidot drošas velostāvvietas kā papildu motivāciju velobraukšanas uzsākšanai.
Kampaņa uzsākta šī gada laikā. Tā guvusi atsaucību ne tikai sociālajos tīklos, bet arī plašākā mediju vidē. Plašāku informāciju par kampaņas pirmsākumiem, lasiet šeit.