Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Pa taisno no 1950-ajiem

Ziņa publicēta: 09.12.2015 19:58
Velosipēdi jau paši par sevi ir absolūti pozitīvi transporta līdzekļi gan to sniegtajā priekā pašiem braucējiem, gan arī draudzīgumā pret apkārtējo vidi – taču dizainiski izcili velosipēdi paceļ šo baudījuma latiņu pavisam jaunā dimensijā. Piemēram, uz Otto Cycles elektrovelosipēdiem, kas ar savu fascinējošo formu un unikālajām krāsām izskatās itin kā atbraukuši no pagājušā gadsimta vidus, nevar paraudzīties bez apbrīnas un kārdinājuma tūlīt par ar to doties izbraucienā!

Patiesībā ir samērā grūti izprast, kam īsti šie elektroriteņi līdzinās – itin kā mazliet Vespa skūteriem, itin kā dīvaina paskata mopēdiem, tomēr šis retro dizains, lai vai cik mulsinoss nešķistu pirmajā mirklī, apvienojumā ar modernu un klusu motoru ir patiešām elegants.

‌Otto Cycle ir ražoti Barselonā un katru no divriteņiem izveido ar rokām, pircējiem piešķirot plašas izvēles iespējas krāsu, riepu, sēdeļa, motora, bateriju un citu detaļu izvēlē. Paši divriteņi sver 27 kg un darbojas ar 36 voltu NCM baterijas motoru, kas ļauj nobraukt aptuveni 45 kilometrus, savukārt uz elektrodivriteņa rokturiem ir izvietoti ar navigācijas sistēmu aprīkots LCD displeji, kas enerģiju iegūst no Otto Cycle pedāļu mīšanas.

‌Interesantā kārtā pats elektro velo nosaukums „Otto cycle” jēdzieniski apzīmē termodinamikas ciklu, kas funkcionē ar dzirksteli darbināmos automašīnu motoros, gāzi pakļaujot spiediena, temperatūras un karstuma pārmaiņām, – turklāt līdzīgs nosaukums (gan ar absolūti citu ideju) bijis arī 1877 Edward C. F. Otto patentētajam The Otto Bicycle velosipēdam, kas bijis aprīkots ar diviem lieliem riteņiem, katru savā braucēja pusē kā „drošāku alternatīvu ierastajam divritenim”

‌Tomēr vēlreiz jāuzsver, ka ne jau tikai velo tehniskajā aprīkojumā vai vārdā slēpjas tā skaistums – Otto Cycles ir vērtība pati par sevi kā kā moderns un reizē vintage augstvērtīga dizaina roku darbs gan dzīvespriecīgās, gan pavisam klasiski elegantās krāsās, padarot katru elektrodivriteni par cieņas vērtu simbolu. Protams, cena arī ir darbam, materiāliem un dizainam atbilstoša - 3,825.0 euro. Bet kamdēļ gan tieši tagad, Ziemassvētku laikā, nepasapņot par ielu un ceļu iekarošanu ar jaunu divriteni tā, ka visiem nāktos atskatīties?

http://otocycles.com
http://lumberjac.com/2015/11/re-started-otocycles-otor-electric-bike/
http://www.lilandcloe.com/2015/11/e-bike-retro-aluminium-electric-bikes.html
https://www.facebook.com/fullychargedebikes/photos/a.665700753498473.1073741833.652687298133152/653051428096739/
http://kickassthings.com/2014/02/oto-cycles-electric-bikes-green-transportation-style/
 
Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 5 + 1 =
 »
Top.LV