Pagājušajā nedēļā notikušajā Rīgas Velokonferecē pilsētas mērs Nils Ušakovs pavēstīja, ka, Lāčplēša ielas seguma atjaunošanas ietvaros jau esošās velojoslas nākamgad iegūs no brauktuves atšķirīgu - paaugstinātu īpaša bruģējuma klajumu. Tāpat ar jaungadu būs pabeigta rekomendējošā velojosla Kr. Barona ielā un Salu tilta velo un gājēju galerijas.
Ušakovs 2016. gadu nosauca par "loģisku komatu" šībrīža velosatiksmes attīstībai.
Runājot par velojoslām Lāčplēša ielā, mērs pastāstīja, ka pēc Amsterdamas parauga tajās iecerēts izmantot īpašas neslīdošas plātnes, kam vajadzētu arī būt no pārējās brauktuves viegli nošķiramā tonī – piemēram, sarkanā vai zilā. Savukārt 2017. gadā plānota velojoslu pārbūve (atdalīšana un paaugstināšana) Dzirnavu un Elizabetes ielās, tāpat plānos ar veloceļiem savienot Imantu, Bolderāju un Daugavgrīvu, kā arī centru ar Ziepniekkalnu.
Rīgas mērs arī uzsvēra, ka veloceliņu izveide nav un nevar būt vienīgais mērķis velobraukšanas kustības attīstīšanai un popularizēšanai. Velokustībai ir jābūt kā paraugam visiem, kas pārvietojas pa ielām – līdz ar to pašiem velobraucējiem ir jārūpējas par pieklājības, cieņas un arī noteikumu ievērošanu savās ikdienas gaitās, un tas ir gan kā uzdevums, gan izaicinājums ikkatram.