Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Drošs pret rūsu, ūdeni, zagļiem un visām pārējām kaitēm!
Ik gadu tiek nozagti velosipēdi aptuveni 360 miljonu (!!!!!) dolāru vērtībā – un pat, ja šāds skaitlis šķiet absolūti neticams un nereāls, ikkatram no mums dzīves laikā divritenis ir aizdevies pats savos ceļos (vai arī vismaz labi zinām kādu draugu vai paziņu, kam pēkšņi nācies sākt čāpot ar kājām). Arī nesen notikušais eksperiments Amsterdamā, Romā un Prāgā pierāda, ka, lai velo tuvumā uzrastos kāds tā zaglis, nepieciešamas tikai pāris minūtes – un reizēm šķiet, ka pat visstiprākā slēdzene nespēs noturēt vietā to, ko iekārojis kāds sveša labuma tīkotājs.
Velosatiksme Rīgā. 2016. gadā veicamie darbi
Kas riteņbraucēju skatījumā ir būtiskākās lietas, kuras nākamajā gadā vajadzētu uzsākt Rīgā? Daudzas no šīm lietām aktuālas arī citās Latvijas pašvaldībās. Zemāk apkopoti Latvijas Riteņbraucēju apvienības biedru ieteikumi.
Nobela balvu...divritenim!?
Tieši ar tik interesantu ideju uz izcēlušies Itālijas valsts radio diktori un populārā radio raidījuma „Caterpillar” vadītāji Massimo Cirri un Sara Zambotti – turklāt šī doma nebūt nav joks, kaut gan tā pirmajā brīdī varētu šķist! Diktori ir uzsākuši petīciju, lai divriteni nominētu 2016. gada Nobela Miera balva, pamatojoties uz to, ka velosipēds esot „miera instruments” – tas nerada karus, atšķirībā no auto, kas galu galā darbojas uz visu mūslaiku karu iemesla – naftas – bāzes. Vēl kāds arguments ir secinājums, ka divritenis taču ir „pats demokrātiskākais cilvēcei pieejamais transporta līdzeklis”!
Tik vienkāršā un dzīvi mainošā Bicimaquinu revolūcija
Ko darīt ar vecajām divriteņu daļām? Tās, protams, var izmantot vēlreiz kā metālu, bet var atrast arī daudzreiz nozīmīgāku un vērtīgāku pielietojumu. Tā, piemēram, Latīņamerikas valstī Gvatemalā, pārveidojot vecos velosipēdus par sadzīvē lietojamām kājminamām mašīnām, praktiski tiek veidota neliela industriālā revolūcija, ļaujot arī tehnoloģiski vēl ne tik attīstītās valsts ne tik bagātajiem iedzīvotājiem turpināt savu biznesu bez liekiem izdevumiem un saglabāt savu vietu tirgū, spējot sevi apgādāt un krietni efektīvāk izmantojot cilvēku spēkus.
Re! Pie griestiem divritenis!
Velosipēdi dzīvokļos nereti sagādā problēmas. Uz balkona to turēt nav īpaši droši (turklāt ne visiem ir balkoni!), kāpņu telpas ir pavisam liela katastrofa, bet istabā vai koridorā taču reizēm nav gana daudz vietas pat pašam! Ko gan tad darīt? Atliek vien gudrot jaunus un asprātīgus risinājumus, piemēram, velo kā mušai ļaut atrasties pret sienu absolūti perpendikulārā leņķī vai vispār pieplacinot divriteni pie griestiem!
Riteņbraucējs apceļo Grankanāriju pa... māju jumtiem. (+Video,+Foto)
Noskaties video, kā Denijs Makaskils Grankanāriju, vienu no lielākajām Kanāriju salām, izbrauc (izlēkā) pamatā pa māju plakanajiem jumtiem un kāpņu apmalēm. Filmēts ar ķiverei piestiprinātu GoPro kameru un, kā izskatās, arī no drona.
 
 »
Top.LV