Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Lapas: 1 2 3 4 5  6 7 8
:: Andris Tauriņš 2014.08.08 21:13 Atbalstu velojoslas vienvirziena ielās pretējā virzienā. Piemēram , Avota ielā( no Čaka līdz Lāčplēša ). Mazāk intensīvās un šaurās ielās varētu ieviest velojoslas ar raustītu līniju: joslā prioritāte velosipēdiem , bet auto ar drīkst iebraukt (Holandes modelis). N!b! Pie krustojumiem obligāti vajag brīdinājuma zīmes automašīnām par labo pagriezienu, ka velojosla.
:: Mr Ste 2014.08.13 15:30 Uzskatu ka brīvi novākt stabu slīpo parkošanos un uztaisīt tā pat kā skolas ielā!!!!
:: Mark Van den Borre 2014.08.15 11:05 Briana iela is too wide for the relatively little car traffic that passes through it, especially the section starting at Valdemāra iela. That invites car drivers to speed. Dedicated cycle lanes on both sides, maybe combined with smartly positioned parking spaces on alternating sides of the road would slow down traffic to the legal speed limit. A bit of paint would get everyone a safer road, more throughput and possibly some additional parking spaces (for cars _and_ bicycles).
:: Jānis Sakne 2014.08.15 13:14 Kr. Barona ielā
:: Dace Vegnere 2014.09.10 14:08 Avotu ielā. Posmā Lienes-Lāčplēša ideāli būtu legalizēt velo atrašanos sab.transporta joslā, attiecīgi palaižot garām trolejbusu/autobusu, tai laikā braucot pa ietvi- kā tas pašlaik jau realitātē notiek.
:: k. k. 2014.10.02 19:26 baložos gan jaunajos gan vecajos
:: Arturs 2014.10.16 11:31 Barona ielā.
:: Liene 2014.10.31 12:19 Nepieciešama velo josla No Rīgas centra uz Dārziņiem. Ļoti aktīvi un bieži sastopami velobraucēji.
:: Niks Zv. 2014.11.10 23:27 Būdams Birojnīcā, kurā tika spriests ar RD pārstāvjiem par velo infrastruktūras tālāko perspektīvi, nonācu pie slēdziena, ka būtiski šīs joslas ir sasaistīt. Nešķiet, ka būtu jēga izveidot vienu atsevišķu velojoslu, kaut kādā mikrorajona nostūrī, ja neveidojās loģisks turpinājums. Grūti būs pārliecināt autobraucēju pārsēsties uz divriteni, kamēr riteņbraucējam nebūs iespēja droši pārvietoties pa pilsētas galvenajām arteriālajām ielām, starp kurām nav saiknes…
:: Niks Zv. 2014.11.10 23:42 …Šeit varētu iederēties piemērs, kā veidojās mehāniskajiem transportiem iekšējie un ārējie apbraucamie loki (apbraukt Rīgas centrālo daļu, apbraukt Rīgu ). Protams, ne tādos mērogos! Purvciemā (piem., pie Mēbeļu Nama) dzīvojošajiem rodas vēlme aizdoties uz Brīvdabas muzeju vai jaunizveidoto veloceliņu promenādē, kura ved uz Latgales priekšpilsētas pašiem dziļumiem - kur, kā??
Lapas: 1 2 3 4 5  6 7 8
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)




Preses relīzēm, paziņojumiem, cita veida informācijai:

Ziņojiet par jaunumiem


Partneri un draugi
 »
Top.LV