Papildināts: Veloceliņu Ķengaraga virzienā sola pabeigt... šogad
Rīgas pašvaldība iecerējusi šī mēneša laikā izbūvēt veloceliņa posmu, kas savienos Spīķeru promenādi ar pievedceļiem pie Amserv motors ēkas un Krasta ielas ietvi, tādējādi nodrošinot riteņbraucēju ērtāku nokļūšanu no Ķengaraga uz pilsētas centru un atpakaļ.
|
Veloceliņš sāk sabrukt jau pirms nodošanas ekspluatācijā
Objekts vēl nav nodots ekspluatācijā, bet asfalts uz veloceliņa jau saplaisājis, nogāzes nobrukušas un zaļā zona pārpurvojusies. Šāda aina paveras Tukumā šovasar rekonstruētā ielā. Projektā paredzēts, ka lietus ūdens dabiski uzsūksies ievalcē jeb zaļajā zonā starp ielu un veloceliņu, taču praksē pierādījies, ka ūdens nekur nepazūd.
|
Atklās Zaļā veloceliņa posmu
Otrdien, 15. oktobrī, plkst. 12.00 Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Andris Ameriks kopā ar Mājokļu un vides komitejas priekšsēdētāju Vjačeslavu Stepaņenko, Mājokļu un vides departamenta direktora p.i. Ingu Ivanovu un Vides pārvaldes priekšnieku Askoldu Kļaviņu atklās Zaļā veloceliņa posmu, kas savieno Kantora un Imulas ielu un vijas caur Mārupītes ieleju.
|
Pretrunīgi vērtē velojoslas marķējumu gar Botānisko dārzu
Cauri auto stāvvietai marķētais Centrs-Imanta veloceliņa posms gar Botānisko dārzu izraisījis visai pretrunīgus riteņbraucēju vērtējumus. Vieni jūtas nedroši, braucot starp mašīnām, citi atzīst, ka satiksmes drošība uzlabojusies, vēl citi rosina apsvērt alternatīvas.
|
Bruģis vai asfalts veloceliņam. Viedokļi un argumenti
Šodien ziņu portāls TVNET aktualizējis riteņbraucējiem aktuālu tēmu par veloceliņu materiāliem un to būvēšanu. Viedokli pauda Latvijas Riteņbraucēju apvienības valdes loceklis Romāns Meļņiks, savukārt ceļu satiksmes dalībnieku – riteņbraucēju, gājēju, u.c. – viedokļus par tēmu varēja lasīt sadaļā “komentāri”. Velo vortāls www.divritenis.lv veica viedokļu apkopošanu.
|
Tiltu velo un gājējiem slēdz. Apvedceļu neierāda
Tas ir kā likums - kad remonta darbu dēļ tiek slēgts kāds ielas vai autoceļa posms, uzstāda atbilstošas apbraucamā ceļa zīmes, dažkārt pat veido speciālas pagaidu joslas transporta plūsmas novadīšanai. Taču, kad remontē ietvi vai veloceliņu, par to lietotājiem aizmirst kā nebijušiem. Spilgts piemērs: Zunda pārvads starp Ķīpsalu un Slokas ielu Valdemāra ielā.
|
|