Ikdienas šķēršļu josla: Spice-Salu tilts
Apzinot riteņbraucēju ikdienas maršrutus Rīgā, nākas konstatēt, ka daudzi no tiem ir krietni patālu no oficiāli izbūvētajiem un plānotajiem veloceliņiem. Dažviet bez veloceliņiem var tīri labi iztikt, braucot pa ietvēm vai mierīgākām ielām, citviet, kā, piemēram, K.Ulmaņa gatves posmā no tirdzniecības centra Spice līdz Salu tiltam, velosatiksme ir ne tikai neērta, bet pat bīstama.
|
Izliek zīmes un veloceliņš gatavs? Tiešām?
Braucot pa Rīgu, veloaktīvists Mihails Simvulidi atklājis jaunu, iepriekš nezināmu veloceliņu Juglas ielā starp Biķernieku ielu un Pāles ielu. Ar atbilstošām ceļa zīmēm marķētais posms savieno pirms dažiem gadiem izveidotos veloceliņus un šajā vietā tiešām nepieciešams, taču iepazīstot to tuvāk, izrādās veloceliņa zīmēm marķēta vien parasta gājēju ietve...
|
Ar velosipēdu pār Dienvidu tiltu. Pa ielu - bīstami, pa ietvi - šķēršļu josla
Pēc jūnija beigās veiktās riteņbraucēju skaitīšanas, par ko jau ziņojām, atklājās, ka pār Dienvidu tiltu stundas laikā no 8 līdz 9 uz darbu dodas 42 riteņbraucēji, no kuriem 3 izvēlas pārvietoties nevis pa ietvi, bet gan ielas braucamo daļu. Tas rosināja izbraukt Dienvidu tiltu, sākot no Slāvu pārvada, un dienas laikā pārliecināties par tā piemērotību vai nepiemērotību riteņbraukšanai.
|
Velosipēds praktiskajiem un stilīgajiem. STRiDA.
Jauno sadaļu „Veloriga Velotests” atklājam ar, šķiet, visneparastāko rūpnieciski ražoto divriteni, kāds Latvijā manīts – STRiDA. Neticami viegli saliekamais lielais trīsstūris ar sēdekli, stūri, riteņiem un siksnas pievadu citur pasaulē zināms jau 25 gadus, pie mums - vien dažus mēnešus. Katra tā parādīšanās Rīgas ielās piesaista ikviena garāmgājēja uzmanību. Kāpēc?
|
|
|